Veelgestelde vragen

Kan ik de producten ook in het echt bekijken?

Ja dit kan. op afspraak. Ook is het mogelijk om je bestelde producten in Leeuwarden te komen afhalen. Dit kun je tijdens het afrekenen aanvinken bij de bezorgopties. Neem na de bestelling contact met mij op om een afspraak te maken.

 

Kan mijn bestelling cadeau worden ingepakt?

De sieraden worden vaak cadeau gedaan ter gelegenheid van een speciale gebeurtenis. Ik verpak alles 'klaar om te geven'. Dit doe ik uiteraard kosteloos. Bij een mooi sieraad hoort een mooie verpakking!

 

Ontvang ik een factuur?

De factuur van de bestelling is alleen digitaal beschikbaar. Deze wordt niet mee verzonden.

 

Kan ik een sieraad naar wens laten aanpassen?

Veel sieraden kunnen aangepast worden: bijvoorbeeld de lengte, kleur van de kraal of een ander soort bedel. Wanneer dit mogelijk is staat het vermeld bij het product.

Zo niet, informeer dan gerust naar de mogelijkheden. Dit kan via de contactpagina door het invullen van het contactformulier, maar een email of berichtje via Instagram mag ook.

 

Hoe meet ik mijn polsmaat op?

Je kunt je pols opmeten door een centimeter om je pols te houden en hierbij 1,5 cm bij op te tellen. Het aantal centimeters is je polsmaat. Meet het niet te strak op, het zou zonde zijn als de armband te strak wordt gemaakt.

Ook kun je een goed passende armband languit over een centimeter neerleggen om te zien hoe lang de armband is.

 

Ik heb een klacht over mijn bestelling:

Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent. Ik kijk graag hoe ik dit voor je kan oplossen. Stuur een mail met beschrijving van je klacht op: info@studio-zeven.nl en ik zal zo snel mogelijk reageren.
Het is handig als je:
- je ordernummer noemt in het onderwerp
- een duidelijke beschrijving geeft van de klacht
- een foto bijvoegt (waar mogelijk)